HELT UNDERBART


helgen med stort H.. henrik här med massa massa kärlek och bara lyckliga stunder, vad vi längtar hem till oss i malmö nu och vad mycket vi vill göra i vår lägenhet! tjugosex långa dagars väntan kvar........

turister har vi varit iallafall! gått och gått och gått runt i amsterdam, jag tror att jag lyckades visa det mesta av min vackra stad. gay pride i lördags, båtar på kanalen med olika sorters utstyrslar som fick oss ett riktigt gott skratt! kanalbåt igår men inget anne frank eftersom kön var gigantisk! iallafall, en helg som jag aldrig ville skulle ta slut, men det gjorde den och nu är allt tomt här, men jag är så lycklig...


       
henrik fick prova saté

    
      puss puss


            
   40 bästa holländska kärlekssånger....                   



  kanalbåt it is..



obligatoriskt foto vid de dam..


puss puss puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0