THE VERY LAST NIGHT


sista kvällen, sista cykelturen, sista natten i min säng.. jag vill inte ha sista! jag vill ha första.. jag vill verkligen inte åka hem! amsterdam in my heart! varför bor jag inte här? henrik, flytta hit med mig nu! ååh.. många öl har det blivit ikväll och många tårar! jag vill inte vill inte vill inte.. men jag vill hem till dig min älskling, och det blir nog bra.. om 2,5 år ska vi flytta till amsterdam, annars går jag under! nu sova, och hoppas att jag inte behöver betala något extra för min väska, ojojoj vad många kilo det ligger i den! 10.30 imorgon, då lämnar jag landet! men jag kommer tillbaka, väääldigt snart!

kus kus kus kus
i hou van jullie allemaal!
en tot gauw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0