LAST WEEKEND!


sista helgen.. dunder-helg! helt klart! såhär roligt har det inte varit på länge.. denize här på fredag kväll med mycket god mat och sallad som inte hade ätits i familjen westwijk på mycket länge.. massa vin och trammen till stan! vad som hände på den resan, det är vi helt ovetande om.. dansa på stången, önska pinsamma låtar (bla boten anna, yes) få 40-årig äckelgubbe efter oss som även lyckades med att pussa mig på munnen URK! vi fick nog och drog till zebra.. hittade en kille som var rik och bjöd oss på allt! GREAT! dansa dansa dansa.. sen cykeln hem för att få någon sömn..



lördag dag, bakis som få.. men cykel in till stan för att köpa patat met mayo! heeelt underbart! sen bar det på kvällen av till badhoevedorp! oana som redan förra året bodde i huset var fortfarande kvar.. tre år i samma familj? njae jag vet inte riktigt... riktig aupair-förfest blev det iallafall! och många gratulationer till sanne som fyllde nitton! buss in till amsterdam, och igen till stången! herregud, för två veckor sedan lovade vi oss själva att aldrig mer gå dit! efter två låtar utan att jag har behövt önska kommer boten anna på svenska också.. dj:n fullkomligt skrattade ut oss, men lika glada för det var vi! sjukt mycket dans blev det i lördags, och alldeles för mycket vin.. tråkigheter hände och jag har inga mobiler mer... många många fina kommentarer och ja, vad mer ska jag säga? en kväll som hade allt och lite till! en vänlig själv följde mig genom halva parken, och det hade visst redan råkat bli ljust. stämplade in 0715 och la mig välförtjänt med blodiga fötter och ett pumpande huvud i sängen!

fyra dagar kvar.. jag vill inte hem nu! varför blir det alltid såhär i slutet? de närmsta dagarna blir det mycket att göra, för att hinna njuta av min älskade stad!

(fler bilder kommer, det är riktigt segt just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0