höst.

hösten har nu kommit på riktigt till malmö, det blir kallt och nästan alla löven har fallit ner på marken... höst är faktiskt min favoritmånad, med alla olika sorters färger blir man sådär lycklig varje gång man tittar ut (om det nu inte regnar, och är grått och trist, vilket det är ca. 80% av tiden)

igår var det party hemma hos rolle och hans få kvadratmeter! sprit, vin och SNACKS i mängder! man tackar för det!

om några dagar åker jag äntligen hem till kalmar och får tas om han av min lilla familj igen, kan inte tro att jag inte har sett mamma sen den trettonde juni! sen är det ju någon som ska fylla år också (jag alltså)

nu väntar jag bara på att henrik ska komma hem ifrån sin match och pussa på mig och stycka kycklingen som ligger i kylskåpet... grillad kyckling o potatissallad är inte fel såhär en söndagskväll....





födelsedagsbarnet!



Kommentarer
Postat av: Linda

Är du tillbaka nu? Jag hoppas du kommer blogga jämt, hela tiden. Jag måste ju få något att göra :p



Du var rätt full i lördags va? Jag blev glad för dina sms iaf :)



Du är söt!



Puss

2008-10-20 @ 09:11:04
URL: http://lindahelenajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0